vad är moraliskt

Ville inte vakna idag...men det spelar ju ingen roll vad jag vill, vaknar gör jag ju ändå. Gjorde mig iordning och drog till Löa...jag vill inte vara här...jag vill skrika, slå på nåt, supa skallen i bitar...få ut den där ångesten som kväver mig....endera far jag som en tätting och kan inte vara still eller så sitter jag som förlamad....vill inte ha folk omkring mig och samtidigt så vill jag inte vara själv här hemma....så jäkla ologiskt. Det var skönt att få vara några timmar i Löa med bara katterna runt mig...Gunnar ska gosa hela tiden, men jag var inte så sugen på det efter att ha hittat en halv mus på trappan....gamgubben som är 16 år men är värsta musjägaren. Det var inte värst varmt idag så jag fick flytta mig från gräsmattan och dom kalla vindarna till uteplatsen där det var lä...där värmde solen riktigt ordentligt och jag fick en hel del färg på mig...känns lite bättre än att vara så vinterblek...det räcker med att jag är fetast i världen...Peter bad mig att handla lite åt han eftersom hans bil inte är ok och han vill inte åka i Anettes..såg någon fin när jag klev ut från ica...men han såg inte ut som han brukar...arg...eller ledsen...jag vet inte vilket men det gav mig ett hugg i magen....
Åkte upp till Peter med snuset och Expressen som han ville ha och vi gick till Anette och tände ljus och gav henne nåt hon skulle velat att vi gjorde....kanske inte riktigt efter etik och moral och korrekt, men vi vet att hon ville ha det så och då får det bli så...jag vet att hon är nöjd med vårat beslut iaf och det är det enda som är viktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0