pyjamas hela dagen

Vaknade och hade sån jäkla ångest....kände inte för att göra nånting så här har jag gått i pyjamas hela dagen....emellanåt har tårarna sprutat och jag skulle bara vilja sova bort hela dagen...kanske det är så att sorgen bearbetas en liten bit i taget och trygghetsbubblan får en spricka då och då...är kanske hjärnans sätt att skydda för att det blir för mycket på en gång...det kommer att ta lång tid, det är jag medveten om....kanske går det aldrig över...vad vet jag...det var annorlunda när Roger gick bort, det säger mamma också...det var mer som en befrielse för han...för han kunde aldrig ta sig ur missbruket helt och han mådde så dåligt av det...visst var jag ledsen då också, men inte på samma sätt.
Fick till att tillsammans med Lisa beställa en pläd åt mamma som hon ska få när hon fyller år...det är det enda hon vill ha så vi beställde en från Klippans yllefabrik...en varm skön pläd som det tom var extrapris på 900 istället för 1300...försöker få nåt vettigt ur alla dom andra hur mycket smörgåstårta och tårta jag ska beställa men idag är det bara clowner på messenger så det får vänta tills dom blir som folk...den ena lustigkurren värre än den andra, men det är ju så dom är :)
Väntar bara på att klockan ska gå så jag får krypa ner i sängen igen...krama kudden och sova...vakna till en förhoppningsvis bättre dag i morgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0