ont i halsen och skitprat

Vilken härlig natt på jobbet...vädermässigt menar jag, annars var den väl sådär...många larm nu. Så skönt att kunna åka utan att behöva av och på med en massa kläder hela tiden. 
Vaknade med en jäkla huvudvärk och ont i halsen redan när klockan var halv 1...så jäkla typiskt när jag har tagit semester i natt, men det kanske var bra för då får jag kurera mig med ingefärashot och en whisky...duschat och väntar på att klockan ska gå så hockeyn börjar och jag får krypa under täcket i soffan och kolla på det...hoppas det blir en spännande match för annars är risken stor att jag somnar...måste må bättre i morgon när jag ska åka till arenan i Linde och titta på showdans...lilla lyckopillret har uppvisning av det dom små lärt sig under året...det var ju därför jag tog semester i natt så det vill jag inte missa.
Ja ryktena går på byn, men det skiter jag fullständigt i...vill dom prata och inte har nåt bättre för sig så får dom väl fortsätta med det...jag vet ju iaf vad som är sant...det är ju bara patetiskt...kan man inte vara vän med nån av det manliga könet så får det stå för dom...jag har alltid haft mest manliga vänner....kanske av den enkla anledningen att dom inte pratar så mycket skit och är raka och ärliga...något som tjejer har väldigt svårt för....
Mitt hjärta stal någon för längesen och det får han behålla...sen får skvallerkärringarna prata hur mycket dom vill, för dom har ingen aning om var mitt hjärta är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0