känslorna styr

Ibland kan man undra var gränsen går för människans integritet och självbestämmanderätt...när det går till misär så vet jag inte om jag känner att den lagen är till för människors bästa....det måste väl ändå finnas en gräns.
Vaknade när klockan var 2 idag och hade apt kl 3...usch vad jag hatar såna dagar...stress som bara fan och ett dåligt humör....var iaf på plats i tid även om det hade kunnat kosta mig körkortet och i förlängning även jobbet....fattar inte varför vi ska behöva åka på det var sjätte vecka när det ändå inte blir nåt vettigt sagt....tjafs om nya schemat också...jävla bitterf****r som ska tjafas om allt...den ena ska ju gå i pension om 5 månader så vafan bråkar hon om....känner hur hornen växer ipannan på mig, men det har fan varit alldeles för mycket nu....var till ica en snabb sväng och tänkte ju inte på att det där gubbgänget var på hemgång....hade jag fått välja så hade han gott kunnat gasa på och kört över mig...det hade som gjort detsamma....blir galen på det här...känslor som far som orkaner i kroppen...än hit och än dit....försöker verkligen trycka tillbaka dom, men det funkar inte...dom bara är där...kärlek styr man inte över tyvärr...men jag försöker så gott jag kan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0