ett steg till i rätt riktning

Svårt som tusan att somna igår kväll...klockan var nog över tre innan jag somnade...om det berodde på månen eller nåt annat vet jag inte...sov länge i morse iaf och kände mig piggare och gladare än på länge. 
Ett steg i rätt riktning iaf och även om jag inte känner så varje dag så vet jag att det blir fler och fler dagar jag kommer att känna så.
Skulle allt behöva röja upp alla kläder jag samlat på hög på stolen igen....att det ska vara så svårt att hänga in jeansen när jag byter varje dag...nu är det en hög med säkert tio par som ligger där...plus några tröjor...får fan skärpa mig med det.
Duschade och var ner till Rolf som har fått ganska bra ordning på nacke och axlar så nu ska jag försöka slappna av mer och inte gå och spänna mig....rak i ryggen och sänkta axlar som min pappa alltid sa till mig...men nu har jag ingen pappa längre som kan säga det så jag får försöka hålla ordning på mig själv.
Äntligen ska jag jobba igen, det är lite för länge med nio dagar ledigt för en orolig själ som inte kan sitta still för länge, men det blir väl bättre till hösten när jag ska gå upp i procent...80 istället för 63,14 gör ju att det blir fler nätter men ett 12 veckorsschema istället för 6 veckors gör att det ändå blir nån längre ledighet.
På lördag kommer mitt lilla lyckopiller och en till liten älskling och stannar till söndag...så underbart att slippa vara själv och fundera och låta hjärnspökena ta över...och snart är det sommar och jag får åka till mitt paradis...jag har ju ändå så mycket glädje och kärlek i mitt liv så dom där dumma tankarna kan jag få slippa...kanske mitt mående beror lite på att jag har haft en kort men ändock bra period med mitt mattänk...jag har faktiskt lagat mat varje dag och vikten går neråt....bara att försöka fortsätta på det spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0