dumma dammsugare

Somnade på soffan igår som vanligt och vaknade halv fyra och kröp ner i sängen...idag har det känts som en bättre dag.....hoppas det fortsätter så. Bakade lchffrallor och dom blev riktigt bra, kanske det bästa lchfbrödet hittills. Det var bara äggvitor i det så då blir det inte att smaka bara ägg som det oftast blir med dom andra bröden jag har gjort. Dammat och plockat lite här hemma och tanken var att dammsuga, men den där jäkla dammsugaren valde att bråka med mig så nu får det vara...annars är risken att jag bara blir på dåligt humör och det ska han inte få mig att bli idag iaf.
Ska göra mig klar för att åka till Storå och göra en natt...i morgon natt har jag tagit semester. Men först ska jag åka upp till Anette en stund och tända ett ljus...usch vad jag saknar henne...det gör fortfarande lika ont...
Men jag fokuserar på dom jag älskar och som fortfarande finns...ska tala om för dom så ofta jag kan hur mycket jag älskar dom...både i ord och handling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0