Stressad

Vaknade som vanligt tidigt när jag inte ska det...men eftersom det blev tidigt i säng i går så var det väntat...huvudvärken som kommit och gått dom senaste dagarna var iaf borta, men kom igen nu i kväll...kanske stressrelaterat.
Åkte ner till mamma och såg till att hon kom upp ett par timmar, hon ligger alldeles för mycket...konstigt nog så är hon sååå dålig varje gång man kommer dit men bara hon kommit upp och fått kaffe så är hon pigg och glad igen...det är inte bra det där eviga liggandet i sängen...men jag kan förstå henne påett sätt för vad har hon egentligen uppe att göra när hon inte ser eller kan orientera sig själv i lägenheten.
Golven som jag skulle torka idag får vänta tillen annan dag, nu hinner jag inte det och det är inget jag behöver känna ångest för.
Måste försöka få i mig nåt innan det är dags att åka till Storå och den första natten...får bli stekt ägg och bacon..det brukar funka.
Det finns ett ställe på byn som jag hatar att gå förbi iaf nu i dagsljus...men ibland är jag tvungen..stressad som attan men väntade iaf med att gå tillbaka till bilen tills jag visste att det var lugnt. 
Usch vilken ångest jag hade i går kväll men det löste sig...han är den som får mig att bli lugn och ångesten släpper...det är väl det jag har att jobba med nu, att sluta vara så rädd att någon blir arg och tycker att jag är dum i huvudet...hur länge kan sånt sitta kvar...eller går det någonsin över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0