skitkväll

Var ner till Lina och kollade på mellon...inte för att jag ville utan för att mitt lilla lyckopiller ville det. Ibland får man verkligen offra sig....sånt jäkla skit jag kan knappt hålla isär låtarna dom låter ju lika allihop nästan.
Lilla hjärtat ville somna på soffan med sömnpiller i sig...men det funkade inte riktigt i kväll...behövdes både bananer i pyjamas och Dunderklumpen innan hon somnade.
Provade ett par jeans i kväll som utan problem passade isomras....inte fan fick jag ihop dom nu....nu blir det lchf vare sig det betyder att kolesterolet ökar eller inte...fy fan vad jävla fet och äcklig jag känner mig....dubbelslag i hjärtat har det också varit hela dagen...vad betyder det...inte vet jag och det känns som att jag inte bryr mig värst mycket heller...
Känns som en riktigt jävla skitkväll också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0