Positiv energi

En underbar kväll igår. Vi har alltid så roligt när vi träffas och spelar spel eller gör någonting tillsammans. Sen är det ju alltid lika härligt att vara tillsammans med dom man älskar mest. Kom hem halv två i natt, Erik, Jenny och Lovi sov kvar här så jag låg i gästrummet...har så jäkla svårt att sova i den sängen av nån anledning. Kanske för att den är mycket hårdare än min säng, men så är det ju ingen tempurmadrass i den heller. Vaknade 10 och då var Jenny och Lovi uppe, men Erik låg kvar i sängen. Fixade frukost och jag fick i mig 2 ägg, en ostskiva och två muggar kaffe...gjorde nytt ingefärashot...en sats räcker ungefär tre veckor och nu har jag tagit det i 1½ år och visst har det bra effekt på mycket i kroppen. 
Var ner till en förkyld mamma som hade en otäck hosta...ska ringa ssk på måndag och be dom skriva ut hostmedicin till henne. Hon blev iaf piggare av att komma upp och dricka kaffe och prata en stund...tvättade också...den där jävla tvätten den är ett evigt gissel...
Trött som jag vet inte vad är jag iaf och hoppas att jag kan sova ordentligt i natt fast månen är full...brukar bli lite si och så med det men efter bara ett par timmars sömn igår och sen vara uppe sent så kan det kanske gå bra.
Inte lyckats få i mig nån mat idag, men jag jobbar på det...ska prova igen om en stund. Om jag gör lchfpizza så ska det nog funka. Känner mig iaf glad och positiv och det är det viktigaste. Men så mycket positiv energi jag fick av mina härliga ungar och dom andra i går så klarar jag mig bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0