Öm och blå

Vaknade när klockan var sex i morse...så typiskt när jag ska jobba. Åt frukost och la mig igen och lyckades somna om framåt niotiden...sen sov jag till ett. Kände mig lite stel och blåslagen idag och ett stort blåmärke på rumpan och ett på armen är dom jag upptäckt hittills. jag har ju så lätt att få blåmärken...det var ju så han sa när jag hade blåmärken över hela kroppen och domaren frågade hur jag fått dom...han behövde ju bara ta i mig för att ge mig en kram eller nåt så fick jag blåmärken....och såklart köpte dom det...det är ju det rättssystem vi har i Sverige...lagar skrivna av män för män...det kom över mig idag när jag såg blåmärkena...för konstigt nog så är det inte ofta jag har det, borde vara oftare enligt den domen.
Tur att jag hade tid till Rolf idag för fy tusan vad det gjorde ont i höger höft så den fick sig en omgång och nu känns den bättre. Vänsterarmen som jag inte fått upp sen jag knäckte till den börjar det också bli ordning på sen den fått laser och massage några gånger. Ny tid nästa vecka igen så blir den nog snart helt ok.
Skickade ett mejl idag som kommer att vara avgörande för mycket...både för sommaren och hösten/vintern...så här kan jag inte ha det längre, jag måste ta tag iallt och stänga av måsten och känslor...nu är det dags att jag blir lite ego för en gångs skull...är bara rädd att jag sårat nån och skrämt iväg...det var inte tanken...och allt jag känner är precis det jag sagt förut...inget annat...men jag förstår om det kan missförstås...inte alltid det är bäst att uttala sig i skrift men nu är det så och jag kan inte backa tiden.
Jobb i natt och gud så skönt...jag blir så trött på att gå i den här hålan utan att göra nåt...men till hösten kommer jag att gå upp i procent och då försvinner niodagarsledigheten...det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0