en sovdag

Snöade som tusan när jag vaknade...ska aldrig den här vintern ta slut...ja jag vet att det bara är början på mars, men jag vill ha vår och sol nu. Trött som bara den...somnade igen vid 12 och sov till halv 3...och är fortfarande trött.
Kände ångest när jag vaknade att jag kanske svarade elakt till den finaste igår....jag vill inte vara elak och allra minst mot han...hoppas att han förstår det. Men det sitter som en klump i magen iaf.....får väl säga det till han nån gång...I natt slipper jag sova ensam igen för då ska mitt lilla lyckopiller vara här. Lina ska jobba mellan 7 och 12 i morgon och eftersom hennes pappa väljer supa istället för henne så får jag ha henne hos mig. Inget svårt val för mig iaf när Lina frågar om jag kan ta henne...men det värsta är ju att jag måste titta på mellon med dom eftersom min router har lagt av så tv:n inte funkar och lillskruttan ska absolut se det innan vi går hem till mig. Nåja ibland får man offra sig.
Provade med lite mat idag....mos och korv....det gick sådär men det värsta var illamåeendet efteråt...och kampen att inte ge efter för den och springa ut på toa...men jag vann den kampen idag och det känns bra.
Jag ska nog iaf fortsätta med lchf men inte använda så mycket fett...mer grönsaker istället...socker är inte så svårt att undvika när mattänket funkar och jag mår bra....och äter jag rätt så mår jag bättre....att det ska vara så förbannat svårt att följa, men nu gör jag ett nytt försök till att må bra och vara glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0