rädslan tillbaka

Somnade tidigt på soffan igår....vaknade av att jag frös och tog mig uppför trappan till sängen där jag tvärdäckade igen....men att somna sådär tidigt straffar sig....klockan tre vaknade jag av att fåglarna hade full konsert utanför sovrumsfönstret...såna där ljud man aldrig hör mitt i skiten och därför vaknar av på landet....hur lätt var det att somna om sen då....inte alls kan jag säga...nån gång efter sju iaf för då tittade jag på klockan sista gången. Vaknade tio och var forfarande astrött så det blev en tantvila på soffan på eftermiddagen...lika bra det när solen lyste med sin frånvaro.
Telefonen ringde ikväll och jag fick sådär jäkla ont i magen när jag såg vem det var....har beslutat mig för att låta bli att svara när han ringer...vill han nåt får han ta det via sms eller messenger....han har ju bett om ursäkt för sitt beteende så varför fortsätter han....jag får bara ont i magen när jag märker att han har druckit och svamlar en massa skit.....det gör att jag drar mig bort från allt vad män heter...litar inte på någon....allt bara kommer tillbaka och jag blir så ledsen när jag inte längre kan känna mig trygg med han som peppade mig och var den finaste vän man kan ha när jag mådde så dåligt och vågade lita på en man igen...han som fick mig att leva på riktigt...han är helt utan skuld men nu kommer den där rädslan bara tillbaka för att någon inte förstår hur fel allt är....
känner mig ganska ensam och otrygg här just nu....ensamheten är inte det som skrämmer mig det är bara skönt, men tanken på vad en karl kan göra när han har druckit och inte vet vad han gör...det skrämmer mig fruktansvärt.
På lördag flyttar jag hem igen...på gott och ont...men nu är det bara 1 månad kvar tills jag far till paradiset...5 veckor där jag kan känna mig både lugn och trygg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0