nyckelproblem

Det var ju en upplevelse att komma till jobbet igår kväll och dom nya nyckelskåpen var installerade....Två skåp med samma nummer i båda...två olika distrikt.Då gäller det att få med sig alla nycklar och komma ihåg alla nummer...vilket är helt omöjligt i början...inte blev det lättare av att det ändrats sen listan skrevs så nyckelnumren inte stämde. Ett jävla åkande fram och tillbaka för att vi tagit fel nyckel eller glömt nån. Det var då det sämsta system jag sett nån gång, men bara att gilla läget och försöka memorera så många nycklar som det går...kom på mig själv när jag vaknade att jag låg och tänkte nummer och namn...larmmobilen har jag lyckats få med mig hem också...för jag jag vet inte vilken gång i ordningen...så jävla sårbart, men det beslutas hela tiden om saker utan att ha gjort en konsekvensanalys och då blir det såhär. Det spelar ingen roll vad vi på natten säger...det som funkar på dagen behöver inte funka på natten men det fattar dom inte.
Sov till fem idag och det var välbehövligt...känner mig lite piggare nu, men jag skulle behöva några veckor bara för mig själv och ladda batterierna för dom börjar ta slut....överlämnade schemaläggningen för sommaren helt till kollegan för jag gör bara en massa fel och det är för rörigt i mitt liv för att jag ska kunna koncentrera mig ...hon blev inte glad men jag måste göra det som känns rätt. Får ringa en vikarie och ändra på flera nätter som blivit galet och då måste jag inse att det går inte längre att köra på i 110....bara att bromsa och sakta ner farten innan det går helt åt helvete.
En natt kvar och sen ledig helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0