midsommar

Natten igår började med en rivstart och sen var det full rulle...lugnade ner sig efter första rundan och sen var det en bra och lugn natt. Hade telefonen på väckning 1 idag och som vanligt stängde jag av den och vaknade kvart i två. Då blev det fart in i duschen...skulle ju träffa mina ungar 3 på Malmtorget, men det lyckades jag med även om det blev att se ut som en rövarkula här hemma.Efter midsommarfirandet på Malmtorget åkte jag hem och tog tag i röran jag åstadkommit hemma och sen for jag till Löa där vi träffades hemma hos Lisa och Rickard. Vi grillade och åt jordgubbar och hade jättemysigt i deras fina pergola så det gjorde ingenting att det regnade....sen som vanligt när vi träffas så spelade vi spel...så många roliga spel det finns och eftersom vi alla tycker lika mycket om det så finns det en hel del att välja på....men roligast är den där när man har en grej i munnen och den andra ska gissa vad man säger....b,m och p är helt omöjligt att säga så det blir mycket skratt...en härlig och mysig dag/kväll med dom jag älskar. När vi skulle åka hem så skulle vi hämta Lucas i Sörsjön...det var inte det lättaste att hitta där han var...först åkte vi helt galet och kom in på en gård, och där körde jag fast när jag skulle vända...regnet öste ner och jag fick panik....blev stora spår på gräsmattan men som tur var så sov dom nog som bodde där...men dom kommer nog att undra i morgon. Två telefonsamtal och med lite hjälp så kom vi rätt till slut...men fy tusan för att åka i regn och mörker på smala kostigar och man inte har en aning om var man hamnar.
En jäkla massa grodor var det på vägen och ett tag tänkte jag att stanna och pussa nån för att se om det var en prins...men så slog mig tanken att jag pussat alltför många grodor redan som visat sig vara just grodor...så jag låter det nog vara...det finns nog bara grodor. Trött är jag så det snurrar i huvudet men som vanligt kommer jag inte i säng...tänker på han....den där som jag har i huvudet och hjärtat alltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0