mår illa

Länge sen jag vaknade och mådde så här jäkla dåligt....men efter gårdagen så vad hade jag förväntat mig. Drack två glas vin hemma innan vi gick till hörnkrogen och där tog jag bara några cider...har ingen direkt koll. men det var inte många iaf. Kände runt halv ett att det hade blivit för mycket ändå och gick hem....och eftersom mitt sällskap dit blev för full och gick hem redan vid halv tolv så kände jag mig ganska osäker när jag skulle gå. Jag visste ju att han, min bodyguard jobbade, men skrev ändå till han för det känns ändå tryggare att nån vet när man går hem och att nån saknar en om man inte hör av sig efter det och förstår att något hänt. Men allt gick bra förutom att jag fick leta efter nyckeln och mådde illa så jag inte kunde tänka klart....läste att man tål alkohol mycket mindre när man äter lchfkost och det märkte jag. Så här bakis har jag inte varit på mycket länge...inte varit ur pyjamasen eller varit utanför dörren på hela dagen....jag som är så noga med att duscha när jag vaknar har inte ens orkat det...sunkig delux.....men tar nya tag i morgon. Nu kommer det att dröja till nästa utgång. 
Längtar så till på lördag då jag flyttar till Löa en vecka...ska bli så skönt att slippa se en människa då det är en bit till grannar....dom bor helt underbart där.Bara jag och katterna i en hel vecka och så är det inte så långt kvar till jag far till paradiset....försöker se det positiva och vara glad för allt jag har, men i morgon kommer ännu en tuff dag....men jag vet att den också kommer att ta mig ett steg framåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0