nätter från helvetet

Nu är det nätterna från helvetet på jobbet...full fart från kvart över nio då vi börjar...hinner inte ens gå ut på viva och läsa så är det nåt som inte överapporterats så blir det glömt...så skönt att det är sista natten i natt....vaknade med en dunderhuvudvärk och ett humör som var så i botten så det finns inte...var längesen jag kände mig sån.Förstod efter en stund vad jag vaknat av...en hel drös ungar som var utanför köksfönstret och had lagt stenar och gräs över hela mitt bord och hoppade och skrek i gungorna....kände att jag bara ville bort härifrån och åkte till loftet och tog en fika...kände mig som en riktig surkärring och bitterfitta då jag inte ens såg vilka som satt där ....inte förrän jag satt mig ner och då var det försent...hoppas dom förstår att det är inte sån jag är normalt...jag brukar inte vara sur och grinig, men efter nattens jobb och att bli väckt för tidigt gjorde mig till nån jag inte vill vara. 
Dagarna går alldeles för fort och jag bara vimsar runt...får inget vettigt gjort men hoppas jag kan skärpa till mig på lördag och vakna tidigt och göra det jag ska innan jag måste ner till mamma en sista gång innan jag åker...sen ska vi träffas i Löa allihop på kvällen. Usch vad det ska vara svårt med allt....känslor som hoppar runt och jag får ingen ordning på dom....kanske 5 veckor i Frostviken kan ge mig ro i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0