klappslut

Gjorde min extranatt igår men med facit i hand skulle jag nog låtit bli....kunde inte slappna av i mose när jag kom hem och var så upp i varv att jag inte kunde somna....somnade nån gång efter 10 och hade mobilen på väckning 1....det är både rörigt på jobbet och fullt ös hela nätterna, känns som att jag behöver en time out därifrån....och det får jag ju snart. Var till Storå och Magnus skulle sätta på däckeländet som var tomt för ett tag sen...men nu var det tomt igen....vulken hade det en och en halv vecka utan att hitta nåt fel, men Magnus hittade det på 5 minuter...en liten jäkla pigg som sitter i däcket. Vilket förtroende jag fick för den vulken då...det var fan sista gången jag lämnade ett däck där...han måste fan vara blind. Måendet är inte det allra bästa...tårar för allt och ingenting...men det kan bero på att jag är totalt jäkla klappslut...så trött så jag vill ingenting....måste fixa med allt så det funkar för mamma innan jag åker och det bara snurrar i huvudet...vet att mina tjejer tar hand om det på allra bästa sätt men jag kan inte slappna av iaf....ska försöka somna i tid i kväll...får väl bli med hjälp av ett par propavan....ska bara vara i morgon och så tar jag nya tag på fredag....mattänket är också helt åt helvete, men det hör väl ihop...har bara druckit te och kaffe idag...mat får mig att må illa men jag överlever nog en dag utan...Hoppas på lite sol i morgon så jag kan vara ute och inte bara sitter här och grubblar...att en enda människa kunde slå undan fötterna så snabbt....känner mig som jag gjorde för flera år sen.... jag tänker på vad kollegan sa förra sommaren i Frostviken....det är så roligt att se dig, det strålar om dig....det gör det fan inte nu....jävla skitgubbe...litar inte på nån och gömmer mig här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0