helt tom

Ibland är jag så korkad så jag blir vansinnig på mig själv....när jag är så jäkla trött så varför lägger jag mig inte i sängen på en gång...nej då lägger jag mig i soffan och sätter på tv:n och så tar det tio minuter och jag sover....vaknade tio över två och då hade jag ju sovit så pass länge så det blev helt omöjligt att somna i sängen...sista gången jag var upp var klockan halv fem...så nån gång efter det somnade jag. Känns inte helt ok då jag ska jobba en extranatt i natt....men det måste ju gå. Vaknade och kände mig inte alls ok....idag är en sån där dag med bakslag....känner mig helt tom....som att jag bara skulle vilja dra härifrån...vart som helst men inte behöva stanna här. Dom där känslorna som jag inte kan stänga av...kanske det går om jag åker långt bort och stannar länge...men jag kan ju inte det...inte så länge mamma lever...och jag vet ändå inte om det skulle funka...det som finns i hjärtat finns ju där oavsett avstånd. Nu ska jag ju snart till Frostviken och hoppas att jag kan koppla av allt här hemma då...men jag vet att mamma kommer att ge mig dåligt samvete även om jag gör allt jag bara kan innan jag åker och ser till att mina tjejer hjälper mormor med det som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0