en fin dag

Sovit bättre än på länge i natt...kanske för att jag inte la mig på soffan utan hade vett att lägga mig i sängen och i tid dessutom. Vaknade halv nio och var pigg för en gångs skull. Hann till och med ut i solen ett par timmar innan molnen hopade sig. Lite kvalitetstid med Lina och Charlie på Loftet....mitt lilla lyckopiller som ger mig så mycket positiv energi och gör att mitt mående blir så mycket bättre...så mycket kärlek...det fanns även nån annan där som ger mig energi och som får mig att må bra...bara genom att finnas där. Men när jag mår bra för en gångs skull så ser jag till att fixa så jag får ont i magen och mår dåligt igen....min impulsivitet gör att jag säger saker som kan såra andra fast det är det sista jag vill...vad vet jag om han blir ledsen över att jag säger något så dumt....han är ju den finaste ändå....om han så är skallig eller har hår till axlarna så är han den finaste jag vet....det är ju hur han är som betyder nåt...jäkla skit. Nu kan jag gå här och må dåligt för det har jag förtjänat.
Var upp till Anette en stund ikväll...det är så stressande att jag måste vara orolig att han ska komma när jag är där....jag är inte redo att möta han igen....det kommer att ta tid innan jag är det så jag hoppas att det inte händer än på ett tag. Annars har det varit en fin dag....mitt mående har varit helt ok...bara mattänket som inte vill sig riktigt, men har iaf fått i mig ett stekt ägg och några köttbullar...bättre än igår iaf och då är jag nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0