en fin dag med mina kära

Somnade tidigt igår och vaknade av telefonen utan att stänga av den...så då var jag väl utsövd för en gångs skull. Var till ica före 10...när hände det sist...Fick ett hugg i magen när han åkte förbi....så långt borta...och så lång tid innan jag ser han igen...har försökt att packa inför morgondagen, men det vill inte gå sådär riktigt bra...blir panikpackning som vanligt då...var ner till mamma och bäddade rent åt henne, strök det som skulle strykas, la fram rena kläder till duschen och tog med hennes räkningar så jag kan betala dom...det kommer att bli bra med mina fina tjejer som hjälper henne när jag är borta...vad gjorde jag utan dom. Det som mamma varit mest rädd för kom fram idag...att det ska hända mig nåt...jag har mist två barn jag vill inte mista nåt mer sa hon...kan förstå hur hon tänker. Var till Löa där vi träffades den årliga träffen innan jag far...mat och mys med dom jag älskar...Rickard och Magnus hjälpte mig att kolla olja, vatten och luftryck i bilen...världens bästa svärsöner har jag...Erik fick åka tidigare för han skulle jobba extra i natt men han hjälpte mig med internet via mobilen...Jag fick även internet av Tobias men det är 3 så jag vet inte om det funkar...älskar mina fina pojkar som alltid ställer upp när det behövs. Har kramat mina små älsklingar också och dom har busat och lekt, sprutat ner mig med vatten...det var jättekul...tyckte dom iaf....ja vad gjorde jag utan alla mina fina härliga ungar och har haft turen att dom har hittat fina sambor...det är riktig lycka. Var upp till Anette och tände ett ljus i kväll och bad henne ta hand om mamma, att vara hennes skyddsängel när jag är borta och jag vet att hon kommer att fixa det...min fina syster som inte skulle vara på den andra sidan...hon skulle vara här med mig. Ska försöka komma i säng i tid så jag kommer iväg tidigt i morgon...men jag vet hur jag är....allt i sista minuten.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0