vända den negativa spiralen

Gjorde ett försök att vända den här negativa spiralen igår...och jag tror att det lyckades...iaf lite...det känns bättre i magen  och kan jag hålla bort alla dumma tankar så kanske jag kan ta små steg framåt....den där känslan av att inte allt var ok med han visade sig stämma...vet inte varför jag har så intuition med dom jag älskar...känner i magen när det inte är helt ok, men ibland kan jag inte riktigt sätta fingret på vad som är fel och då blir jag att må dåligt istället. Hoppas bara han förstår vad allvarligt det är ...jag har sett yngre människor som inte tagit det på allvar och som sitter i rullstol idag....stroke och hjärtinfarkt är en högrisk....jag blir så frustrerad när han ena stunden är envis som gubbarna vi åker hos och andra stunden beter sig som mitt femåriga barnbarn...åh vad den mannen berör mig...vet ingen som jag kan bli så jäkla förbannad på och samtidigt den jag blir så otroligt glad av och älskar av hela mitt hjärta.
Jag var ner till mamma idag och tvättade och ställde in radion på rätt kanal så hon kan lyssna på hockeyn...jag sitter vid radion och dricker en öl....inte för att jag tycker att öl är gott utan för att jag dricker ur det fina leksandsglaset och där duger inget annat än öl :)
Kan nu Leksand se till att vinna över Örebro så kan jag se livet från den ljusa sidan...eller iaf lite ljusare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0