nytt år

Kände idag att jag skulle åka ner till mamma..vet inte varför men jag fick en känsla av att det kan vara sista nyåret med henne...det behöver inte vara så men det räcker att känslan finns där...jag tog med mig och gjorde räkmackor åt oss som hon uppskattde....Lina frågade om jag ville komma hem till henne och såklart det är ju bättre än att sitta här ensam och göra ingenting....Lisa Rickard och John var oxå där....och lite senare kom Erik Jenny och Lovisa och Jennys syster Victoria. 
Efter den traditionella nyårsdikten så gick vi ut på skolgården och sköt smällare...tror nog Charlie var mest imponerad av dom....men den sista och största var till Veronica...den vackraste stjärnan på himlen...
efter det vinglade jag hem...ja det var längesen jag vinglade hem en nyårsafton..men nu gjorde jag det...har kanske blivit lite mycket fest för min del den sista tiden....dags att ta det lite lugnt igen...men när kärleken är långt borta och jag försöker glömma han så är det lätt att följa strömmen....men det ordnar väl upp sig en dag det också...han kommer ju alltid att finnas i mitt hjärta som en fin vän....men bara som en fin vän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0