Mitt lilla lyckopiller

Ännu en sån där jäkla skitnatt...somnade nån gång efter två och vaknade kvart i fyra...var uppe en stund, låg och läste och sen sno runt innan jag somnade efter några timmar igen...och sov naturligtvis alldeles för länge....så nu blir det väl samma sak i natt...har inte varit utanför dörren idag...gått här i mina sunkiga stora pyjamasbyxor och skrotat...tittat på film...Mary Poppins...ja så jäkla barnslig är jag...tänkte titta på Toy Story men hittade fan inte den...den filmen bara älskar jag....han är så söt den där lilla cowboyen...
Lisa kom hit med vitlökskorven som ica här har slutat med...hon hittade den på ica maxi i Örebro...goa unge som tänkte på sin mamma <3 
Lina kom också hit och väntade på att P skulle komma med Charlie...Lina jobbar natt den här veckan och lilla lyckopillret ska sova här i natt....inte lätt för en liten unge att vara hos pappa ena veckan och sen när det är mammavecka så jobbar hon....efter saga så så satt jag mig vid datorn och hörde efter en stund att hon grät...så jag gick in till henne och såklart saknade hon sin mamma och tyckte att vi skulle åka till bryggeriet och hämta henne....lilla hjärtat jag går sönder när du är ledsen....men efter att vi pratat en stund och hon förstått att så kan vi inte göra så somnade hon...stackars barn idag som tvingas flytta runt mellan sina föräldrar...jag förstår helt att barn behöver båda sina föräldrar men vad får dom för trygghet...ingen fast punkt...var bor dom egentligen? På ett sätt är jag glad att den ena pappan till mina barn inte brydde sig om dom och aldrig ville ha dom hos sig och att den andra i sitt missbruk inte var kapabel att ha dom...dom fick iaf ha en fast punkt i livet, en trygg plats där dom bodde och att vi kunde skapa egna traditioner...jag var hellre både mamma och pappa än att dom skulle slitas fram och tillbaka....
I morgon kväll ska jag ta med lilla lyckopillret till moster Anna när jag åker till jobbet...då ska hon sova där till onsdag morgon då jag hämtar henne igen och kör henne till dagis...sen hämtar Lina henne där innan hon kommer till mig och ska sova här onsdag och torsdag natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0