Lite sömn

Blev minsann inte mycket till sömn i natt då lilla lyckopillret vaknade och tyckte att vi kunde ligga och prata om allt och ingenting istället för att sova....somnade vid fyratiden och vaknade varje gång jag skulle vända mig för hon hade bestämt sig för att ligga så tätt intill så att åtminstone 80 cm av sängen låg ingen i...
Frukost, dusch av oss båda och lunch till lillskruttan sen kom hennes mamma och hämtade henne så dom skulle hinna mysa lite innan det är dags för jobb igen för Lina. Jag åkte ner till mamma...det dåliga samvetet gjorde sig påmint, det var nästan en vecka sen jag var dit och det fick jag höra....
Hade det varit som vanligt så hade jag kanske hunnit ta en powernap men idag ska Charlie till moster Anna i Storå och för att det inte ska bli så sent för henne så åker jag tidigare och är hos dom innan jag drar till jobbet. Känns som att jag inte kommer att överleva natten..... det gör jag ju naturligtvis , men det kommer att bli tungt.
Kan man någonsin bli klok på män? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0