ingen motivation

Idag ville jag inte gå ur sängen...försökte hitta motivation och åtminstone lite livsglädje...men att sitta här instängd i helveteshuset gör ingen glad.Om jag bara vågade kasta mig ut i nåt annat...nåt långt härifrån..men då är jag där igen...mamma...så länge hon finns kan jag inte flytta....men jag har iaf bestämt mig för att nästa vinter ska jag åka iväg...vart vet jag inte men några veckor från all skit....
Sen mal det i mig hela tiden om jag gjort eller sagt nåt som får han att bete sig så konstigt....jag vill inte fråga för då säger han bara att jag inte ska fundera så mycket....men jag gör inte det...jag märker när nån ändrar beteende...när magkänslan säger att nåt är fel...men det vore så mycket enklare om han sa vad det är som är fel...kanske han mår dåligt över nåt och det är det jag känner....jag vet inte men det har pågått sen strax före han åkte....och känslan finns kvar....ont gör det iaf....
Jag åker och jobbar i natt fast jag inte är helt ok...allt är bättre än att vara här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0