Ett meddelande

Vaknade av att hemtelefonen ringde...inte vanligt att den gör det och den enda som ringer på den är mamma, så jag for upp med täcket runt mig och trasslade in fötterna och höll på att stå på öronen innan jag fick tag på telefonen...då hör jag en jävla kärring i andra änden...Hello...tröck bort samtalet fort som attan annars hade det nog hoppat en del grodor ur munnen.....Alicia vaknade också av telefonen så då var det bara att gå upp och göra frukost.....limpmackor med nutella och o´boy...3 mackor och tre stora glas o´boy lyckades hon få ner i den där lilla kroppen...det hade inte jag klarat....
Det var födelsedagskalas för Charlie idag när vi alla var lediga....så mysigt att träffa alla...fick med mig en liten Charlie också som ska sova över så hon och bästiskusinen Alicia får leka..nu har dom duschat och ätit pannkakor och nu tittar dom på film och äter lördagsgodis.
Fick ett meddelande på stayfriends idag från nån som en gång var mig väldigt nära....kände hur knäsvag jag blev när jag såg det...han skrev: är du den Maritha jag tror att du är?....javisst är jag det...han som jag har en hemlighet med i det här huset....högst upp i ett rum där vinden är nu....två små 15 åringar....hur kan man glömma nåt sånt även om det inte var den mest optimala upplevelsen....men så är det kanske för alla första gången.....
När jag klev ur duschen idag så fick jag en ingivelse att gå till sovrumsfönstret....och där kommer han som gör mig svag....kände hur hjärtat gjorde en frivolt och bultade hårt....bara genom att se han komma med en platta öl....jävla skit....
I morgon får jag besök av en underbar vän....det ser jag fram emot :)
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0