Danmark och Spanien

Somnade som en klubbad säl igår och sov hela natten utan att vakna en enda gång...vet inte när det hände sist, men jag har nog inte heller känt mig så pigg på mycket länge. Drömde en massa konstiga drömmar...men ingenting som störde...om den finaste bland annat....
Kände att jag behövde en dag i lugn och ro så den har jag tillbringat på soffan med boken om Camilla Henemark...den är både rolig och sorglig...men helt klart läsvärd. Så mycket skit hon varit med om.
Träningen får bli i morgon...det är ett måste för jag känner att ett par kilon har nog smugit sig på mig...ja jag får skylla mig själv som inte tränat och varit slarvig med vad jag stoppat i mig....Lina och jag pratade om anorexi igår, vi har ju båda varit med om det...och jag känner att man får ett osunt förhållande till mat även om man är medveten...endera äter man för mycket och en massa sötsaker eller så äter man nästan ingenting...det enda som jag har känt att jag och kroppen mår riktigt bra av är lchf så nu är det dags att ta tag i den biten också igen och vara strikt med det. Men när man dåligt i själen är det som att man skiter i det mesta och då är ju inte det man stoppar i sig så viktigt...är lätt att man faller i gamla mönster och låter bli att äta eller så trycker man i sig en massa choklad och annat onyttigt....det där anorexi/bulimi beteendet sitter nog i huvudet hela livet, det man kan göra är ju att vara medveten om det och stoppa det i tid...det är det jag ska göra nu...men på ett sunt sätt med lagom med träning och lchf tänket.
Hur kan en tågbiljett till Köpenhamn vara så billig som lite över tvåhundra kronor? Om man bokar den nu och ska åka till sommaren...mycket märkligt annars kostar den ju 1400...men till Danmark ska jag det har jag bestämt mig för...sen till hösten till Spanien....bara köpa biljett till resan dit och sen får det ta oss vidare....inga hotell bokade utan ta dagen som den kommer...sova på stranden om det behövs,  kunna göra som vi vill utan att vara uppbokade av någonting....låter kanske knäppt men nu vill jag vara fri att göra det jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0