vända dygnet igen

Så var den sista nattten gjord den här jobbperioden...så jäkla skönt, nio dagar ledig och jag ska bara vara....skita i alla måsten och göra det jag vill.
Natten var lugn, inga akuta larm och dom flesta sov som dom skulle. Inte alls lika halt i natt så nu gick rundorna fortare. Svårt att somna som vanligt när jag gjort sista natten, undrar varför det är så...sov iaf fyra timmar och sen har jag gått och skrotat i pyjamasen resten av dagen.
I morgon ska jag åka och träna, det har varit dåligt med tid till det under den intensiva jobbveckan och barnvaktande....men nu tar jag nya tag. 
Finns det nåt sexigare hos män än när dom säger vad dom tycker och står för det....det värsta som finns är när nån bara följer med strömmen och inte vågar stå för sina åsikter....nu tänker jag på Peter Springare...polisen som står rakryggad och står för det som dom med nåt vett i skallen vet...fast han visste att han skulle få skit för det så sa han vad så många tycker..vilken man.....kanske därför jag föll så för en annan man också...nån som vågar stå för sin åsikt och inte är rädd för att säga vad han tycker....underbara är dom....
Ska försöka komma i säng i tid i kväll och hoppas på att den där JB gör det han ska och inte är ute på andra äventyr..han är inte mycket att lita på...men jag måste vända rätt dygnet för det är så mycket jag vill göra och sover jag för länge så räcker inte tiden till och jag blir för lat för att göra nåt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0