sömnstrategi

Kollade på film till sent i natt för att kunna sova länge idag...min strategi för att kunna vara pigg och alert på jobbet i natt. Var ner till mamma och strök tvätten där, bäddade rent och hjälpte henne med lite småsaker som hon inte klarar av när hon inte ser....måste vara ett helsike att vara blind. Jag beundrar mamma att hon har kommit igen så bra trots motgångar..från att ha tappat all livslust till att vara så positiv....hon är en kämpe och min bästa förebild...kan hon så kan jag.
Var till ica en sväng när jag åkte från henne....fick lite lätt panik när jag såg vad klockan var och skyndade mig....jag vill inte att han ska se mig...fet och äcklig....måste ändå försöka att få i mig nåt om jag ska orka jobba hela natten, men det tar emot....fick en tid på vc på onsdag och hoppas att jag kan få hjälp med mitt mattänk... ska ner på tisdag och ta lite prover först...antar att blodvärdet inte är så bra eftersom jag är så trött hela tiden.
Några jäkla piller tänker jag inte ta iaf...jag ska fixa det här ändå, det har jag gjort förr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0