Överklass och alla hjärtans dag

Precis lagom till jag ska börja jobba igen så lyckas jag vända dygnet normalt igen....lika varje gång jag varit långledig. Vaknade nio och det är en bra tid och jag kände mig pigg och utsövd. Inte ens mardrömmar....
Åkte upp och tränade och var själv där idag också. det verkar vara en bra tid att träna mellan 12 och 14 för då är det aldrig nån annan där...eller väldigt sällan iaf. Mötte någon väldigt fin när jag åkte hem...men jag reagerade inte förrän jag åkt förbi...fjärilarna i magen hann i af reagera....
Undrar om man kan gå in på fb utan att det syns att man är inloggad...när jag inte svarat på mejlet så skriver han på messenger och undrar om jag fått hans mejl....satans jävla skit att jag alltid ska trassla till allting! Varför kunde det inte vara en helt normal människa...jag vill då fan inte ha något förhållande med han...en vilt främmande karl...huvva det kan ju vara vad som helst och den läxan har jag iaf lärt mig...där behöver jag inte göra samma misstag två gånger....och vad tror han...ska jag släppa allt jag har i Sverige för inte tror jag han skulle flytta från England...en jävla överklass är han också....enda barnet i en överklassfamilj där pappan är professor....bara det gör att jag får kalla kårar...hur skulle jag kunna passa in där...nej ska jag ha någon så ska det vara nån som har lite skit under naglarna och kommer hem från jobbet, tar en öl och lägger sig på soffan så jag kan mysa med han...ok nu kanske jag överdrev men iaf nånting åt det hållet :) En helt vanlig karl utan socitetsfasoner iaf.
Idag är det alla hjärtans dag...en helt onödig dag enligt mig. Jag visar hellre kärlek och hur mycket jag tycker om dom jag älskar varje dag....det behövs ingen särskild dag för det....
I morgon natt börjar jobbperioden igen och det känns skönt....så lite vaken tid som möjligt i det här huset...
Ska ta en titt på fb idag för jobbnätter utan fb kommer att vara alltför långtråkigt mellan rundorna om det inte blir några larm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0