Örebro tur och retur

Vilken jäkla skitnatt...vaknade flera gånger och kände att nu skiter det sig med sömn men jag kramade min underbara tröstkudde och då somnade jag om...tydligen är man aldrig för gammal för att ha en snuttekudde ;) jag känner mig lugn och trygg när jag kramar min fina kudde och är det bara nånting jag inbillar mig så är det iaf en fungerande inbillning....klev ur sängen kvart i tio trött som ett as, men stapplade in i duschen och sen kändes det bättre. Kom ner till mamma och hjälpte henne på med ytterkläder och placerade henne i rullstolen och gick till Marie för att göra henne fin i håret....trevligaste frisören i den här byn....tillbaka hos mamma så kom personal upp med mat till henne men jag sa att jag fixar det och även ögondroppar och acetylsystein så då fick den tjejen lite lindrigare idag  :) hem och fixade lite lunch och drog sen till Örebro och mammografin...men eftersom jag aldrig kan lära mig att dubbelkolla saker så var jag där i tid men en dag för tidig...usch vad trött jag blir på mig själv...bara att åka hem igen men stannade i Lindesberg och lämnade tidningen till Jenny och fick en liten stund med Lovi <3 
När jag kom hem så skulle jag åka ut till Lådan och såg att tåget stod inne på stationen så jag tog vägen över Herrhagen...men missade vägen till Lådan då jag som vanligt satt i drömmarnas värld och hamnade ute vid Djäkens....bara att vända....så trött på att jag inte har koll på nånting, men bara att acceptera att det är sån jag är...lite försent kanske att göra om mig...
Så i morgon är det bara att göra om och göra rätt....åka tillbaka till Örebro och jävlas med den där parkeringen som är ett enda stort kaos och klämma ihop brösten i den där apparaten....
Snart dags att krypa ner i den där ångestsängen igen...renbäddad och fräsch är den men fy tusan vilka mardrömmar den gett mig på sista tiden....vaknar och är jätteledsen...och alltid är han med....han som stal mitt hjärta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0