Naiv och Godtrogen

Undrar hur många gånger jag vaknade i natt....förbannade mardrömmar...skulle inte den där drömfångaren ovanför sängen förhindra mardrömmar...jäkla lögn det också.
Var ner till mamma med lampan som Erik har lagat åt henne så nu har hon ljust ovanför köksbordet igen...va hon nu har för nytta av det...
Det där med att låta bli fb är svårare än jag trodde. Hur många gånger som helst har jag varit på väg att logga in men kommit på det i sista sekunden. 
Inte vet jag om jag mår nåt bättre av det heller...det är så mycket annat som gör att jag mår som jag gör...situationen i det här huset, hur jag inte vill vara här och åker iväg så fort jag kan...det är ju när jag är hemma som jag mår dåligt så jag ska nog inte skylla på fb.
Sen har jag satt mig i en jäkla sits också för att jag är naiv och godtrogen....trodde i min enfald att det var nån som var en vän till en av mina kusiner och godkände hans vänförfrågan..igår började han prata med mig på messenger och det var inget konstigt med det tills han bad om att få min mejladress för att han tyckte det var jobbigt att skriva på chatten.....jag skulle fan ha tänkt mig för där för då helt plötsligt skriver han att han vill att vi ska ha ett förhållande men att han vill att vi ska veta lite mer om varandra först....men hur fan tänker man då...prata om ett förhållande när vi pratat typ en kvart på messenger....nu såg jag att han hade skrivit på min mejl men jag har inte läst det och jag vill inte göra det heller....han bor i London så det är ju inte direkt så att jag behöver vara rädd att han ska stå utanför dörren....men jag borde väl ha lärt mig att inte vara så jäkla naiv, men tydligen så kommer jag aldrig att lära mig det.
Jag skulle ju kunna gå in på fb ta bort han som vän och blocka han...men det känns så elakt och jag har så svårt att vara elak mot nån.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0