Fjärilar i magen

Förbannade skit....kvart över sex i morse så kom det ett nytt meddelande på chatten....Hello how are you doing?....vafan ska jag göra...jag vet inte hur man blockar någon och nu har han ju min mejladress också. Varför ska jag vara så jäkla naiv och godtrogen hela tiden. 
Var och tränade idag igen och då var det en till där...inte ofta det händer. När jag åkte hem igen så mötte jag den där bilen som släppte loss alla fjärilar i magen igen....och nu när jag har sett hur han ser ut så fladdrar dom ännu mer....gick in på fb en liten stund i går kväll men fastnade i en så vacker bild så jag kom ingenstans där...jag kunde bara inte sluta att titta :) Hoppas verkligen att jag kan vara inloggad i natt så det inte blir så lång natt...men den där galningen verkar ju vara inne när som helst på dygnet....usch jag blev alldeles kall när han började skriva om förhållanden och att vi bara skulle skriva och lära känna varandra bättre först....det behövs nog mer än så för att jag ska falla för någon och dessutom har ju någon redan stulit mitt hjärta...så jag är hjärtlös.....
Äntligen får jag åka och jobba....bara hem och sova och sen jobba igen..precis som jag vill ha det just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0