En fin dag

En ganska lugn natt...bara dom vanliga larmen...dom där som betyder ensamhet och att dom vill ha nån som kommer...kan ju bli lite tröttsamt när det tredje larmet kommer inom en timme från samma person...bara att gilla läget och sen svära en ramsa i bilen.Halt som tusan efter regnet på skogsvägarna och inte ett sandkorn.Tar ju lite extra tid att åka då man inte kan köra mer än i max 50...värst är vägen mellan Ramsberg och Löa och från 68:an till Allmänningbo. Hade ju iaf det bästa sällskapet i natt på fb...känns som att han är nära dom nätterna...bara alltför sällan. 
Tror jag har blivit av med galningen iaf för jag har inte fått nåt mer varken på chatten eller mejlen...skönt...men nu har jag lärt mig nåt...den hårda vägen som alltid.
Hade mobilen på väckning 1 idag och hade lagom vaknat till då Erik och Lovi kom...jag hoppade in i duschen och när jag var klar hade Jenny,Lina och Charlie också kommit efter att dom slutat jobbet. En stund senare dök Lisa, Rickard och John också upp...så mysigt att ha dom jag älskar här.
Till apoteket, Lådan och Ica innan jag landade hemma och M ringde och vi pratade i telefonen en timme...hon är så orolig att cancern har kommit tillbaka och ska till usö på måndag för nån komplicerad provtagning där dom ska gå in med en lång nålliknade sak i ryggen för att ta nåt prov i magen. Hoppas att det inte är så som hon är rädd för men läkaren hade sagt att hon hade nån cellförändring när hon var ner till usö för ett tag sen. Jävla skitcancer....mina problem känns som ingenting mot vad hon går igenom...jag försöker vara ett stöd för henne så gott jag kan och hon vet att hon kan ringa när som helst om hon behöver prata med nån...håller tummarna för att det kommer att gå bra för hon har inte haft ett lätt liv..
Känner mig glad i själen idag och dom dagarna tar jag vara på...kanske för att några av dom jag älskar mest i världen kom hit...det är inget mer jag kräver av livet...har jag kärlek och omtanke från dom jag älskar så är jag nöjd....och därför ger jag så mycket kärlek jag kan till dom jag älskar och jag hoppas att dom vet hur mycket dom betyder för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0