Vingåker och ny mobil

Den där jäkla soffan...somnade såklart där och vaknade när klockan var halv tre....smög iväg med bara ett öga öppet och utan att släcka lysena i köket för att inte hinna vakna alltför mycket och lyckades somna om i sängen på en gång. Hade mobilen på väckning halv åtta men lyckades som vanligt ignorera den och vaknade med ett ryck halv nio. Blev en jäkla fart att göra mig klar och dra till linde där jag skulle samåka med Erik, Jenny och Lovi till Vingåker. Men först skulle vi stanna till i Marieberg och fixa nytt simkort till min Iphone som jag fick av min snälla äldsta son...en halvtimme inne på Marieberg ger mig både ångest och ont i ryggen....det är nog bland det värsta jag vet att vara på stora köpcenter...shopping är inte min grej...kanske okvinnligt, men så är det. Några trevliga timmar med sonen med familj i Vingåker för att fira lilla Alicia som blivit hela sju år...tycker att det var nyss hon föddes. En go liten tjej som alltid kramar alla...hästtjej har hon blivit och det är ett intresse som går i generna...morfar,mammaoch jag har alltid älskat hästar och min kusin i London har tävlat och fött upp hästar. Kan ju bara hoppas att hennes intresse håller sig längre än mitt då jag i tonåren fick mer intresse för dom med två ben istället för fyra.
Stannade i Linde på hemvägen och fick hjälp av Erik att komma igång med nya telefonen och det var inte bara det heller...tog typ tre timmar....så jag var inte hemma förrän nio ikväll så den här dagen bara försvann den också...får iaf sovmorgon i morgon och behöver inte ställa mobilen på väckning....men vid tvåtiden kommer Tobbe,Erik,Jenny,Lisa och Rickard och vi ska vidare norröver....kommer att bli en helt underbar födelsedag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0