så blev det den tredje

Fick ännu ett tråkigt besked idag...den tredje av våra vt har gått bort. Inte helt oväntat då det brukar vara tre som följs åt...men att det blev han var inte väntat...kommer att sakna han och han är en dom som man aldrig glömmer.
Försöker så gott det går att ta tag i städningen här hemma, men ryggen har ju fått för sig att bråka igen så det går inte fort...men med lite vila mellan varven så går det bra. Alla jäkla stakar och stjärnor är på plats så nu är det bara strykningen kvar och det skulle väl inte vara så svårt om det inte var så att Lina varit här och lånat strykjärnet. Hon är ju lika lätt att få tag på som en näve loppor på rymmen. Får väl göra det en annan dag då. Känner inte direkt för att jobba i helgen, men det blir väl bättre bara jag kommer iväg...blir långa nätter nu när vi har 3 vt mindre och inte behöver åka till Allmänningbo....får väl ta med mig en bok så tiden går fortare mellan besöken om det inte kommer en massa larm förstås. Har en broccoligratäng i ugnen så idag ska jag iaf äta riktig mat....vet att det är nödvändigt för att orka jobba och så för måendet såklart. Blev en liten svacka efter beskedet idag, men försöker ändå vara glad och positiv....det går bra...det kommer att bli bra. Ska hoppa in i duschen nu och förbereda mig för natten, kan bara inte få h*n ur tankarna....skulle vara så mycket lättare om jag hade förmågan att stänga av...men det kommer jag nog aldrig att kunna göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0