Magsjuka?

Efter två sömnlösa nätter så vaknade jag på söndagen och kände att det inte var ok...jag skulle åka till Linde och titta på Tovalis och Charlies dansshow...men jag tog mig inte ur sängen. Mådde illa ont magen feber och helt orkeslös...sov från och till hela söndagen och somnade ändå på kvällen och sov till halv elva...var upp och åt lite frukost, la mig på sängen och somnade på en gång igen och sov till halv två. Mår inte illa längre, har ingen feber och ont i magen har jag ju nästan alltid ändå så det är inget konstigt med det...vetitusan vad det var...kanske inte var magsjuka iaf...kanske bara kroppens sätt att säga att nu är det nog....duschade och gjorde mig i ordning och det kändes helt ok så jag åkte och handlade åt mamma och fikade med henne. Tog undan alla dukar inför städningen i morgon och plockade fram rena kläder till duschen. Så det är bara att göra sig klar för nattens jobb...jag kan ju inte vara hemma och vara sjuk när jag inte är det....så jag provar...det är ju bara en enkelnatt så jag är ju ledig i morgon. Önskar att dygnet hade fler timmar eller att veckan hade fler dagar, men risken är väl att jag inte hinner med allt jag vill och behöver göra här hemma ändå...men det löser sig väl, det brukar det alltid göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0