långa nätter

Usch vilka långa nätter det blir när vi har mist fem vårdtagare...sen att det var två av våra "ringblommor" gör ju inte saken bättre...knappast några larm heller och får vi några larm så är det oftast från "ringblomman" vi har kvar. Är bara så jäkla trött hela tiden...kan det bero på att jag gör fler nätter nu, men kan det göra så stor skillnad från 63% till 78....antagligen är det så för ledigheten för återhämtning finns ju inte längre. Lina skulle komma hit med mitt strykjärn efter jobbet så jag kan stryka dom där satans gardinerna så när det ringde på dörren så var jag helt hundra på att det var hon. Där stod jag i linne och trosor med håret på ända när jag öppnade och utanför stod INTE Lina...det var en av killarna som bor här som bara ville tala om för mig att posten hade ställt ett paket utanför min dörr....det var ju jättesnällt av han, men fy vad dum jag kände mig....jag brukar ju aldrig öppna dörren om jag inte ser vem som kommer och kläder brukar jag faktiskt ha på mig...ska försöka komma i säng i tid i kväll....och akta mig för soffan. Känns inte helt ok med nånting och den där molande oron i magen har funnits hela dagen....undrar varför jag känner så...varför jag hela tiden ska övertänka...kanske det känns bättre i morgon när jag har sovit och förhoppningsvis inte är så trött. Måste ner till mamma i morgon också så då går den lediga dagen bort....dygnet behöver ha fler timmar just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0