Kraschar och glad och lycklig

Somnade såklart på soffan igår igen...börjar bli trött på att jag inte har kontroll på när jag somnar....vaknade vid två och med ett öga öppet så dök jag ner i sängen...brydde mig inte om att det lös både här och där så det fick det fortsätta göra. Var ner till mamma och tvättade, bytte rent i sängen och handlade åt henne...kändes skönt att höra att hon förstod att det har blivit lite mycket nu på sista tiden...det räcker för mig, jag behöver ingen som dunkar mig i ryggen...det är inte det, men att hon förstår att jag kraschar ibland när det blir tungt, det gör mig glad och varm i själen. Är inte alltför lätt när det är bara hon och jag...jag vill såklart allt det bästa för henne men ibland måste jag få krascha, gråta och vara förtvivlad...men jag kommer igen, det gör jag alltid.  Mötte den finaste idag...känner mig glad och lycklig bara av att se han, prata med han...det räcker....känner mig så avslappnad med han, att jag kan vara den jag är...kanske för att han har varit den som gett mig trygghet, den som jag litar på mest i hela världen...den enda man jag litar på....älskar han av hela mitt hjärta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0