papper och åter papper

Undrar varför jag drömmer så mycket konstigt...är väl för mycket som snurrar i skallen så jag inte kan släppa det ens när jag sover....sov länge idag eftersom det är jobb i natt...duschade och åkte och handlade åt mamma. En hel del att göra hos henne idag också...hon hade haft ont i ryggslutet hela natten så hon hade inte sovit nästan något sa hon...ssk hade if efter att mamma fått påpeka sin smärta till tre personer innan nåt hände...jag trodde att det fungerade där som i mitt jobb att man rapporterar till ssk om nån har ont under natten eller behöver hjälp av ssk...men det kanske funkar olika...vad vet jag. Nu ska iaf läkare titta på henne i morgon för jag såg att hon hade ont fortfarande även om hon inte sa det. Hon klagade också på att hon inte hittade nåt i lådan på sängbordet, och det kan jag gott förstå...när man sitter och river huhållspapper och viker för att man ska slippa riva ett när man behöver, det kan jag också förstå...men hur i hela friden man behöver riva 20-30 papper och lägga i lådan, det förstår jag inte....såklart det blir oreda och svårt att hitta det man behöver då....nu slängde jag alla papper och sa till henne att riva ett i taget när hon behöver...men det ser nog likadant ut när jag tittar där nästa gång....må man aldrig bli sån. Nu är det dags att göra sig klar för första jobbnatten den här veckan och hoppas att alla katter håller sig undan, för det där vill jag inte vara med om igen. Känns som att det blir en bra natt....av en anledning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0