virrigare än någonsin

Trodde att jag skulle somna utan problem igår...men nejdå...var väl för övertrött och det krävdes ett par sömntabletter och en del snoande i sängen innan jag kom till ro...drömde en massa konstigt...att jag var i Thailand men ändå inte...ja det är mycket som snurrar i huvudet just nu och jag gör tabbar hela tiden...står på ica och kommer inte ihåg koden på kortet elller slår fel kod..inte bara en gång...drar kortet istället för att sätta i det där det ska vara...ja det är något varje dag...
Anna och Magnus åkte ner till mamma idag så då kunde jag slappna av och åka med Lina och Charlie till Ludvika...Charlie behövde kläder till begravningen och så ville Lina se nya Dollar Store...nu är det lika stort som det är norrut.Träffade min goa moster Alva på stan...hon hade gått med sina gåstavar från Marnäs och var på väg hem igen...85 år och pigg och rask...klar i skallen precis som mamma och var inte mamma blind skulle hon också vara som moster Alva. Bra gener....
Vi åkte en sväng i Ludvika och tittade på huset som Linas pappa byggt på Dragonstigen och huset på Skyttegatan som hennes farfar och farmor bodde i...det huset som C ville att vi skulle bo i....
Är så jäkla trött hela tiden och bara längtar till att det ska bli kväll så jag kan ta mina sömntabletter och gå in i dimman....går bara och oroar mig för alla jag älskar...att något ska hända dom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0