Tårar

Vaknade vid tre idag...känns som marken gungar under mig...benen bär mig inte riktigt och tårarna vill inte sluta rinna...satt mig i bilen och körde planlöst omkring...nu kommer snart Erik och Lovi,Lina, Rickard, Lisa och John...måste vara stark för deras skull...samlar mig och tar några djupa andrtag...tänkte en stund på att ringa en kollega och be henne jobba för mig i natt..men jag provar en natt till...när jag går in i yrkesrollen så är tankarna iaf på ett annat håll. Är så tacksam för att min gamla bästis Solveig och lilla Elin som har så nog ändå skrev till mig på messenger i precis rätt ögonblick...just den stunden när jag var som mest ledsen...Det gör så jäkla ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0