skitnätter

Vissa nätter är skit och andra nätter ännu mer skit...när inte ens två sömntabletter får mig att somna och när jag väl gör det så vaknar jag en gång i timmen....
Var ner till mamma och tvättade lite och tog en fika med henne...hon är stark min lilla mamma...så då försöker jag också vara det. Peter ringde och sa att dödsdatumet var den andra april...det skulle alltså betyda att hon dog några timmar efter att vi haft kontakt....redan på söndagen och hon hittades inte förrän på tisdagen...jag fattar ingenting...hur kan han veta det när vi inte fått svar på obduktionen....
Jobbar hela helgen och det känns skönt för då går dagarna och nätterna fortare, på nåt konstigt vis så sover jag bättre på dagarna....kanske för att jag känner mig mer lugn och trygg då...nu har det varit ett par oroliga kvällar här igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0