en tung dag

Idag var det en tung dag...var och såg Anette en sista gång...så fin där hon låg i sin vita kista...Peter la dit hennes förlovningsring och jag la dit brevet jag skrivit till henne och sa åt henne att läsa det....känner mig helt tom...som en robot som gör det som ska göras utan att tänka...var ner till mamma och var hos henne tills personalen kom och gjorde henne klar för natten...lilla mamma som inte klarar att vara ensam....jag vet hur det känns för jag vill inte heller vara här hemma ensam....då kommer alla tankar och det känns som att man går i tusen bitar.
Ska snart ta mina sömntabletter och försvinna in i dimman så jag orkar ta itu med en massa praktiska saker i morgon...en dag i taget...en timme i taget...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0