är det en mardröm

natten var lång och tankarna snurrar i huvudet...våran underbara ssk på natten satt sig ner och pratde med mig en hel timme trots att hon har mycket att göra...så många frågor jag har...så många funderingar och hon kunde ge mig svar på mycket....kom hem och möttes av en liten Lovi...en lite ängel som ropade jag älskar dig farmor när jag åkte i går kväll...så full av kärlek...kärlek föder kärlek och jag är så glad att mina barn är så kärleksfulla och för det vidare...var så skönt att komma hem och jag inte var ensam. Nu har alla nyss åkt och det känns så tomt...ska åka ner till mamma en stund innan det är dags för jobb igen...klarar inte att var själv här hemma....det går en liten stund men sen kommer tankar och tårar....lever fortfarande en timme i taget...i morgon ska vi åka och se Anette en sista gång....jag ska skriva ett brev och ge henne som hon kan ha med sig och läsa tills jag kommer....
Skulle behöva låta bli att gå in på fb...vissa saker gör för ont....inte illa menat men ibland gör det så ont så jag går sönder....önskar att jag vaknar och att allt bara är en dröm...en mardröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0