Trött

Tröttare än tröttast...tittade på hockey igår och blev kvar framför tv:n alldeles för länge sen. Sov ett par timmar och vaknade igen och då var det lögn att somna om...alldeles för mycket tankar som snurrar...somnade om vid halv åtta och vaknade nio av ett meddelande...från den finaste, men jag var för trött för att läsa det då så det har jag gjort nu. Fick flera sms av M oxå men somnade om och sov av och till i några timmar...så jäkla jobbigt att jag inte kan ställa om från nattjobb och kunna sova på nätterna. Ska bli skönt att börja jobba på onsdag så jag får ordning på sömnen igen för det här orkar jag inte.
Tankarna på att flytta till Frostviken växer sig allt starkare och nu har jag bett en vän kolla efter en lägenhet, men där som här så är det ont om dom. Här kan jag inte stanna i vilket fall som helst för jag vill inte fortsätta må så här dåligt och vara otrygg hela tiden...ska be chefen om tjänstledigt i tre månader, men det blir kanske svårt med den personalbrist som är och kriterierna för tjänstledighet är väl inte godkända...så vi får se hur det slutar och om jag orkar stå emot...om jag för en gångs skull tänker bara på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0