sovmorgon

Sov länge idag och det var medvetet, jag gör så när jag ska gå på första natten...då är jag uppe så sent jag kan och sover länge för att komma i rätt fas till nattjobb. 3 missade samtal från hemligt nummer...jag hade ljudet av så det var inget konstigt med det men har dom ringt tre gånger så borde dom väl ringa senare på em men det är det ingen som har gjort. Körde M och hämtade bilen, försökte få ork till att plocka lite här hemma och sen till Rolf...fan vad ont det gjorde när han knäckte till i ryggen...det är förslitningar så det är väl inget att göra åt det, men känns iaf mycket bätre när jag varit hos han.
Tänkte åka till loftet efter att ha varit hos Rolf men jag ångrade mig...såg hans bil där och då känns det som att jag åker dit bara för att han är där...så jag kokade kaffe hemma istället :)
Nu är det dags att göra sig klar för första natten...den är alltid jobbigast efter långledigheten, men det går bra bara man kommer iväg och det är skönt att få lämna det här huset.
Ska försöka komma iväg och träna i morgon....varannan dag känns bra...bara att ha självdiciplin och den saken kan det ju vara lite si och så med tyvärr......även när det gäller maten, idag var första gången på en vecka jag åt lagad mat...dumt jag vet, men när man inte känner hunger så är det lätt att det blir en liten burk kvarg, en lchfmacka eller en korv utan bröd....men nu gjorde jag så det räcker i morgon oxå. Kaffe är oxå bra hungerdämpare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0