Skitnatt

Med en sån skitnatt så kan nästa bara bli bättre...X har börjat larma om allt och ingenting igen....ett jäkla åkande fram och tillbaka...blev ett blodbad när jag tog ett b-glukosprov på en vårdtagare och inte hade jag tagit på mig handskar...slarvmaja...halv sju larmade N en bit bortifrån och behövde hjälp med nedre hygien...om människan förstod vitsen med att ha blöja på sig så skulle det inte behöva bli så illa varje gång...fixade till där så gott det gick så fick dagpersonalen ta över och duscha henne ...klockan var över sju innan vi kom iväg hem. På shellrackan så plingade det till i bilen och fröken noll koll hade inte tittat på bensinmätaren på ett tag...så där lös en lampa...svängde in på gärdet och ner till macken men fick plötsligt för mig att jag inte hade plånboken med mig så jag åkte tillbaka och hem...väl hemma så kom jag på att jag var ju in på ica innan jobet så plånboken ligger i ryggsäcken...varför ha så jävla bråttom hela tiden, jag kunde väl ha tittat där innan jag åkte hem igen...nu återstår att se om jag tar mig till macken ikväll när jag åker till jobbet...annars blir det lite jobbigt.
Jag hittade en cd skiva i bilen i går kväll...har ingen aning om hur den kommit dit för den är inte min och jag har ingen aning vilka det är på den....skumt som attan...
Ska ta mig in i duschen nu och göra mig klar för natt 2 sen är jag ledig 2 nätter...känns som att jobbet har blivit som en transportstäcka till nästa ledighet...men det blir väl bättre, det är ju upp och nedgångar i allt.
Hösten gör väl sitt till att man känner så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0