marken

Sov länge idag för att vända på dygnet...känns ju sådär att åka och jobba i natt när Tobbe, Linda och barnen har kommit...men det får vi ta igen i morgon. Nu är kålsoppan klar så jag bara kan hoppa i kläderna och gå ner och hämta mamma när jag vaknar. Även om hon inte kan se nåt så hör hon och det blir nåt annat än att sitta i lägenheten hela tiden, hon behöver verkligen komma ut lite. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om marken men det är kul att träffa alla och att gå ut på kvällen och träffa många hemvändare....undet många år när barnen först var små så var ju fokus på dom så då var jag aldrig ut på kvällen och när dom var i tonåren så var det inte läge att gå ut och festa själv, då nattvandrade jag med andra föräldrar så nu dom sista åren har jag kunnat gå ut med Tobbe och inte bara vara mamma utan kunna koppla av och bara tänka påmig själv en gång om året :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0