Ludvika

Konstigt nog så vaknar jag alltid tidigt när det är dags att börja jobba....fick tvinga mig till en timmes sömn mittidan...När Lina kom hem från jobb så for vi till Ludvika, Lina övningskörde och det gick riktigt bra. Så skönt att kunna gå i Ludvika utan att vara rädd och utan att behöva titta sig bakom axeln...ibland kan det komma över mig, men det är bara för en kort stund.
Det vore inte jag om det inte glömdes nånting nånstans...efter vi  varit på intersport så upptäckte jag att jag lagt kvar min telefon där...Lina fick springa dit och hann precis innan dom stängde...men lite övertid blev det för dom för det var inte så lätt att hitta den bland alla sportflaskor, där jag lagt den :) Usch att jag ska vara så virrig jämt :(
Nu är det dags att åka på jobb igen efter långledigheten...men det är 7 nätter på två veckor och sen är jag långledig igen så det är inget att gnälla över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0